Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
To What Extent Company Image Improves through CauseRelated Marketing? An Evidence from Food Industry
(2019)
For the past two decades increasing effort has been given to investigating the influence of cause-related marketing (CRM) activities on consumers’ attitudes and behaviours. Because consumers may react differently to companies ...
Regional Inequalities in Turkey: Post 2001 Era
(2015)
Bu çalışma 2001 sonrası dönemde Türkiye'de bölgesel farklılıkların patikasını incelemektedir. 2001 yılında yaşanan finansal kriz ve ekonomideki hızlı gerileme sonrası, 2002 ve 2014 yılları arasında Türkiye % 3.6'lık reel ...
Employees Technology Usage Adaptation Impact on Companies' Logistics Service Performance(*)
(2018)
Şirketlerin rekabet gücünü belirleyen faktörlerden biri de bilgi teknolojisi yetenekleridir. Ancak, bu yetenek çalışanların bunları kullanma niyetiyle ilişkilidir. Liman otomasyon sistemlerini teknolojik yatırım olarak ...