Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
To Trust or Not to Trust? Consumer Responses to Cause-Related Marketing
(Routledge, 2020)
The purpose of this study is to understand if company trustworthiness and the type of cause-related marketing (CRM) campaigns (strategic vs. tactical) affect purchase intention and company image of a yogurt producer, under ...
Lojistik İşletmelerinin Pazarlama Yeteneklerinin Rekabet Avantajı ve İşletme Performansına Etkisi
(2020)
Artan Dünya ticaret hacmi ile birlikte rekabet düzeyinin arttığı lojistik sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin sürdürülebilir rekabet avantajı elde edebilmek için yeteneklerini gözden geçirmeleri zorunlu hale gelmiştir. ...
Sadakat Programına Yönelik Tutum, Mağaza Memnuniyeti, Mağaza Sadakati ve Satın Alma Niyeti Arasındaki Etkileşim: Kozmetik Perakendeciliği Örneği
(2020)
Günümüzde hızla artan rekabet, kozmetik perakendeciliği sektöründe de etkisini göstermiş ve perakendecileri tüketici bağlılığını ve satışları arttırmayı hedefleyen sadakat programları geliştirmeye yöneltmiştir. Sadakat ...