Ara
Toplam kayıt 13, listelenen: 1-10
I Like My Leader; Not Yours!
(Babes-Bolyai Univ, 2020)
Organizations depend on the output of their employees to attain their organizational goals through sustainable competitive advantage. Individuals' outcomes are an indicator of this. Thus, contextual factors may be directly ...
The Predictive Effect of Teachers' Perception of School Principals' Motivating Language on Teachers' Self-Efficacy via a Cultural Context
(Mdpi, 2020)
The aim of the study is to investigate the relationship between teachers' perception of school principals' motivating language and teachers' self-efficacy mediated by the cultural context. School principals' linguistic ...
Could CSR Practices Increase Employee Affective Commitment via Moral Attentiveness?
(Mdpi, 2020)
The impact of corporate social responsibility (CSR) activities on companies' macroeconomic indicators (financial performance, sustainability) has been the subject of many studies. However, more recently, the effect of CSR ...
İky Uygulamalarının İşe Adanmışlık ve İş Yaşam Dengesi Üzerindeki Etkisi: Örgütsel Adalet Algısının Aracı, Kayırmacılığın Düzenleyici Rolü
(2019)
Küreselleşme, iş gücü farklılıklarının önem kazanması, gelişen teknoloji ve artan rekabet etkin İKY uygulamalarını ön plana çıkartmakta, örgütün rekabet üstünlüğü elde etmesinde taklit ve ikame edilmesi güç insan kaynağının ...
Yükseköğretim Pazarlaması: Türkiye’deki Devlet ve Vakıf Üniversiteleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz
(2017)
Bilgi Çağına geçiş sürecinde, yüksek öğrenim kurumlarının rolü dünyada olduğu kadar Türkiye'de de önemli bir rol oynamaktadır. Yükseköğretim kurumlarının yüksek kalitede ve anlamlı öğrenim tecrübeleri sunmaya ek olarak, ...
Lojistik İşletmelerinin Pazarlama Yeteneklerinin Rekabet Avantajı ve İşletme Performansına Etkisi
(2020)
Artan Dünya ticaret hacmi ile birlikte rekabet düzeyinin arttığı lojistik sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin sürdürülebilir rekabet avantajı elde edebilmek için yeteneklerini gözden geçirmeleri zorunlu hale gelmiştir. ...
Giyim Alışverişinde Çevrimiçi ve Çevrimdışı Kanal Tercihini Belirleyen Unsurlar
(2019)
Tüketiciler fiziksel mağazalara (çevrimdışı kanallar) ek olarak web siteleri, mobil uygulamalar veya sosyal ağlara (çevrimiçi kanallar) yöneldikçe, kanal tercihlerini tahmin etmek için hangi özelliklerin kullanılabileceğini ...
İşgören Sesliliği Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması Çalışması
(2016)
Bu çalışmanın amacı İşgören Sesliliği Ölçeğinin Türkçe alan yazında geçerlik ve güvenirlik araştırmasını yapmaktır. İşgören sesliliği organizasyonda çalışanların iş sürecine yönelik memnuniyetsizlik, endişe ve önerilerini ...
SANAL MARKET ALIŞVERİŞİ NİYETİNİN SÜREKLİLİĞİNİ ETKİLEYEN UNSURLAR VE BİR MODEL ÖNERİSİ
(2018)
Sanal marketler tüketicilerin kitap, giyim, aksesuar, elektronik eşya gibi ürün gruplarının satın alımında sürekli tercih ettikleri platformlardır. Ne var ki, hızlı tüketim mallarının sanal marketler üzerinden tercih edilme ...
Temel Benlik Değerlendirmeleri-Girişimci Kişilik İlişkisinde Ençoklamacı Karar Verme Yaklaşımının Aracı Değişken Rolü: Konya Örneği
(2015)
Ülkelerin kalkınmasında lokomotif görevini üstlenen girişimcilerin sayısını artırmak ve girişimciliği teşvik etmek amacıyla pek çok çalışma yapılmakta ve bu kapsamda özellikle son yıllarda, girişimci kişilik kavramını ...