Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
The Moderated Influence of Ethical Leadership, Via Meaningful Work, on Followers' Engagement, Organizational Identification, and Envy
(Springer, 2017)
This study examines a proposed model whereby ethical leadership positively influences the level of meaning followers experience in their work, which in turn positively impacts followers' levels of work engagement and ...
Relationship Between the Motivational Language of School Administrators and Tacit Knowledge Sharing of Teachers
(Igi Global, 2017)
This chapter investigates motivational language of school administrators and its effect on tacit knowledge sharing - which may hold vital and critical importance - by teachers at schools. While doing this, the contextual ...
Yükseköğretim Pazarlaması: Türkiye’deki Devlet ve Vakıf Üniversiteleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz
(2017)
Bilgi Çağına geçiş sürecinde, yüksek öğrenim kurumlarının rolü dünyada olduğu kadar Türkiye'de de önemli bir rol oynamaktadır. Yükseköğretim kurumlarının yüksek kalitede ve anlamlı öğrenim tecrübeleri sunmaya ek olarak, ...
Türk ve Alman Gençlerin Giyim Motivasyonu, Marka Duyarlılığı ve Moda Yönelimi: Karşılaştırmalı bir Araştırma
(2017)
Genç tüketicilerin giyim ve marka tercihlerindeki etkenlerin saptanması, uluslararası pazarlama stratejilerinin geliştirilmesinde büyük önem taşımaktadır. Uluslararası pazarlarda yerel kültürün araştırılması ve o kültüre ...