Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
To What Extent Company Image Improves through CauseRelated Marketing? An Evidence from Food Industry
(2019)
For the past two decades increasing effort has been given to investigating the influence of cause-related marketing (CRM) activities on consumers’ attitudes and behaviours. Because consumers may react differently to companies ...
Piri Reis Üniversitesi Deniz Hukuku Dergisi
(Piri Reis Üniversitesi, 2022)
Ülkemizde denizcilik alanında yoğunlaşmış kadrosuyla, denizcilik alanında ihtisaslaşan
Pîrî Reis Üniversitesi’nin, dünyada bu alanda faaliyet gösteren öğretim kurumlarının oluşturduğu
IAMU’nun (International Association ...
Piri Reis Üniversitesi Deniz Hukuku Dergisi
(Piri Reis Üniversitesi, 2022)
Ülkemizde denizcilik alanında yoğunlaşmış kadrosuyla, denizcilik alanında ihtisaslaşan Pîrî Reis Üniversitesi’nin, dünyada bu alanda faaliyet gösteren öğretim kurumlarının oluşturduğu IAMU’nun (International Association ...