Yazar "İşcioğlu, Tutku Eker" için listeleme
-
Giyim Alışverişinde Çevrimiçi ve Çevrimdışı Kanal Tercihini Belirleyen Unsurlar
İşcioğlu, Tutku Eker; Ağyol, Beril (2019)Tüketiciler fiziksel mağazalara (çevrimdışı kanallar) ek olarak web siteleri, mobil uygulamalar veya sosyal ağlara (çevrimiçi kanallar) yöneldikçe, kanal tercihlerini tahmin etmek için hangi özelliklerin kullanılabileceğini ... -
Lojistik İşletmelerinin Pazarlama Yeteneklerinin Rekabet Avantajı ve İşletme Performansına Etkisi
Koban, Engin; İşcioğlu, Tutku Eker (2020)Artan Dünya ticaret hacmi ile birlikte rekabet düzeyinin arttığı lojistik sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin sürdürülebilir rekabet avantajı elde edebilmek için yeteneklerini gözden geçirmeleri zorunlu hale gelmiştir. ... -
Repeat online grocery buying intention and its determinants: A comprehensive model test
İşcioğlu, Tutku Eker (Peter Lang AG, 2019)[No abstract available] -
Sadakat Programına Yönelik Tutum, Mağaza Memnuniyeti, Mağaza Sadakati ve Satın Alma Niyeti Arasındaki Etkileşim: Kozmetik Perakendeciliği Örneği
Türk, Merve; İşcioğlu, Tutku Eker (2020)Günümüzde hızla artan rekabet, kozmetik perakendeciliği sektöründe de etkisini göstermiş ve perakendecileri tüketici bağlılığını ve satışları arttırmayı hedefleyen sadakat programları geliştirmeye yöneltmiştir. Sadakat ... -
SANAL MARKET ALIŞVERİŞİ NİYETİNİN SÜREKLİLİĞİNİ ETKİLEYEN UNSURLAR VE BİR MODEL ÖNERİSİ
İşcioğlu, Tutku Eker (2018)Sanal marketler tüketicilerin kitap, giyim, aksesuar, elektronik eşya gibi ürün gruplarının satın alımında sürekli tercih ettikleri platformlardır. Ne var ki, hızlı tüketim mallarının sanal marketler üzerinden tercih edilme ... -
Sustainability practices of higher education institutions—an analysis from a developing country
Atakan, S.; İşcioğlu, Tutku Eker (Springer Nature, 2019)Sustainability has become an essential concern in higher education at a global level. Numerous universities started to incorporate this concept into their principles and practices. Sustainability practices of higher education ... -
To Trust or Not to Trust? Consumer Responses to Cause-Related Marketing
İşcioğlu, Tutku Eker; Borak, Eser (Routledge, 2020)The purpose of this study is to understand if company trustworthiness and the type of cause-related marketing (CRM) campaigns (strategic vs. tactical) affect purchase intention and company image of a yogurt producer, under ... -
To What Extent Company Image Improves through CauseRelated Marketing? An Evidence from Food Industry
İşcioğlu, Tutku Eker (2019)For the past two decades increasing effort has been given to investigating the influence of cause-related marketing (CRM) activities on consumers’ attitudes and behaviours. Because consumers may react differently to companies ... -
Türk ve Alman Gençlerin Giyim Motivasyonu, Marka Duyarlılığı ve Moda Yönelimi: Karşılaştırmalı bir Araştırma
Genç tüketicilerin giyim ve marka tercihlerindeki etkenlerin saptanması, uluslararası pazarlama stratejilerinin geliştirilmesinde büyük önem taşımaktadır. Uluslararası pazarlarda yerel kültürün araştırılması ve o kültüre ... -
Yükseköğretim Pazarlaması: Türkiye’deki Devlet ve Vakıf Üniversiteleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz
Ertürk, Mustafa; İşcioğlu, Tutku Eker (2017)Bilgi Çağına geçiş sürecinde, yüksek öğrenim kurumlarının rolü dünyada olduğu kadar Türkiye'de de önemli bir rol oynamaktadır. Yükseköğretim kurumlarının yüksek kalitede ve anlamlı öğrenim tecrübeleri sunmaya ek olarak, ...