Tür "other" için listeleme
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
-
The Language of present-day American Crime Fiction and Printed Media
(Marmara University, 2020)"The Language of present-day American Crime Fiction and Printed Media", Istanbul: Marmara University. -
Physical studies of spintronics-based Heusler alloys
(Taylor and Francis Ltd., 2024)This is to review the structural, elastic, optoelectronic, mechanical, thermodynamic, and magnetic properties of different half- and full-Heusler compounds such as NiTiX and CoVX (X = Sb and Sn); CoCrZ (Z = Al, Ga); Co2YZ ... -
Piri Reis Üniversitesi Deniz Hukuku Dergisi
(Piri Reis Üniversitesi, 2022)Ülkemizde denizcilik alanında yoğunlaşmış kadrosuyla, denizcilik alanında ihtisaslaşan Pîrî Reis Üniversitesi’nin, dünyada bu alanda faaliyet gösteren öğretim kurumlarının oluşturduğu IAMU’nun (International Association ... -
Piri Reis Üniversitesi Deniz Hukuku Dergisi
(Piri Reis Üniversitesi, 2022)Ülkemizde denizcilik alanında yoğunlaşmış kadrosuyla, denizcilik alanında ihtisaslaşan Pîrî Reis Üniversitesi’nin, dünyada bu alanda faaliyet gösteren öğretim kurumlarının oluşturduğu IAMU’nun (International Association ... -
T.C. Pîrî Reis Üniversitesi Açık Erişim Politikası
(2021)Açık Erişim Politikası, Pîrî Reis Üniversitesi tarafından yürütülen veya desteklenen projelerden üretilen yayınlar ile Pîrî Reis Üniversitesi bünyesinde yapılan yayınların ve araştırma verilerinin yönetimi, saklanması, ... -
T.C. Pîrî Reis Üniversitesi Açık Erişim Yönergesi
(Piri Reis Üniversitesi, 2021)Pîrî Reis Üniversitesi’nde oluşturulan kurumsal arşiv, Pîrî Reis Üniversitesi mensupları tarafından üretilen bilimsel bilginin derlenmesi, uzun dönemde korunarak bilgiye erişimin güvence altına alınması ve bu doğrultuda ... -
To What Extent Company Image Improves through CauseRelated Marketing? An Evidence from Food Industry
(2019)For the past two decades increasing effort has been given to investigating the influence of cause-related marketing (CRM) activities on consumers’ attitudes and behaviours. Because consumers may react differently to companies ...