Başlık için Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Bölümü Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 30, listelenen: 24-30
-
Temel Benlik Değerlendirmeleri-Girişimci Kişilik İlişkisinde Ençoklamacı Karar Verme Yaklaşımının Aracı Değişken Rolü: Konya Örneği
(2015)Ülkelerin kalkınmasında lokomotif görevini üstlenen girişimcilerin sayısını artırmak ve girişimciliği teşvik etmek amacıyla pek çok çalışma yapılmakta ve bu kapsamda özellikle son yıllarda, girişimci kişilik kavramını ... -
To Trust or Not to Trust? Consumer Responses to Cause-Related Marketing
(Routledge, 2020)The purpose of this study is to understand if company trustworthiness and the type of cause-related marketing (CRM) campaigns (strategic vs. tactical) affect purchase intention and company image of a yogurt producer, under ... -
To What Extent Company Image Improves through CauseRelated Marketing? An Evidence from Food Industry
(2019)For the past two decades increasing effort has been given to investigating the influence of cause-related marketing (CRM) activities on consumers’ attitudes and behaviours. Because consumers may react differently to companies ... -
Türk ve Alman Gençlerin Giyim Motivasyonu, Marka Duyarlılığı ve Moda Yönelimi: Karşılaştırmalı bir Araştırma
(2017)Genç tüketicilerin giyim ve marka tercihlerindeki etkenlerin saptanması, uluslararası pazarlama stratejilerinin geliştirilmesinde büyük önem taşımaktadır. Uluslararası pazarlarda yerel kültürün araştırılması ve o kültüre ... -
Why perceived organizational and supervisory family support is important for organizations? Evidence from the field
(Springer Heidelberg, 2019)The relationship between perceived organizational support and its work-outcomes were usually based on social exchange theories. By keeping the social exchange framework in mind, this study additionally draws on affective ... -
Why perceived organizational and supervisory family support is important for organizations? Evidence from the field (vol 13, pg 841, 2019)
(Springer Heidelberg, 2019)[No Abstract Available] -
Yükseköğretim Pazarlaması: Türkiye’deki Devlet ve Vakıf Üniversiteleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz
(2017)Bilgi Çağına geçiş sürecinde, yüksek öğrenim kurumlarının rolü dünyada olduğu kadar Türkiye'de de önemli bir rol oynamaktadır. Yükseköğretim kurumlarının yüksek kalitede ve anlamlı öğrenim tecrübeleri sunmaya ek olarak, ...