Konu "İşletme" için Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Bölümü Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
Giyim Alışverişinde Çevrimiçi ve Çevrimdışı Kanal Tercihini Belirleyen Unsurlar
(2019)Tüketiciler fiziksel mağazalara (çevrimdışı kanallar) ek olarak web siteleri, mobil uygulamalar veya sosyal ağlara (çevrimiçi kanallar) yöneldikçe, kanal tercihlerini tahmin etmek için hangi özelliklerin kullanılabileceğini ... -
SANAL MARKET ALIŞVERİŞİ NİYETİNİN SÜREKLİLİĞİNİ ETKİLEYEN UNSURLAR VE BİR MODEL ÖNERİSİ
(2018)Sanal marketler tüketicilerin kitap, giyim, aksesuar, elektronik eşya gibi ürün gruplarının satın alımında sürekli tercih ettikleri platformlardır. Ne var ki, hızlı tüketim mallarının sanal marketler üzerinden tercih edilme ... -
Temel Benlik Değerlendirmeleri-Girişimci Kişilik İlişkisinde Ençoklamacı Karar Verme Yaklaşımının Aracı Değişken Rolü: Konya Örneği
(2015)Ülkelerin kalkınmasında lokomotif görevini üstlenen girişimcilerin sayısını artırmak ve girişimciliği teşvik etmek amacıyla pek çok çalışma yapılmakta ve bu kapsamda özellikle son yıllarda, girişimci kişilik kavramını ... -
To What Extent Company Image Improves through CauseRelated Marketing? An Evidence from Food Industry
(2019)For the past two decades increasing effort has been given to investigating the influence of cause-related marketing (CRM) activities on consumers’ attitudes and behaviours. Because consumers may react differently to companies ...